Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Methodology research at the department of English language and literature
|
0,00 | 0,00 | Rozvoj komunikativní kompetence v cizím jazyce u žáků se specifickými poruchami učení
|
2,03 | 46,80 | Research in English Language Teacher Education
|
0,43 | 1,72 | Žáci se sociokulturním znevýhodněním a výuka cizích jazyků
|
0,00 | 0,00 | Autonomie žáka v jazykovém vyučování a cesty k ní
|
1,15 | 1,15 | Komunikativní přístup ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
|
11,70 | 11,70 | Foreign language teaching and learning at an early age
|
0,00 | 0,00 | Lingvodidaktický pohled na problematiku výuky cizích jazyků u dětí s SPU a dyslexií
|
46,80 | 46,80 | Pregraduální vzdělávání učitelů anglického jazyka
|
0,00 | 0,00 | Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka
|
0,00 | 0,00 | E-learningová podpora výuky cizích jazyků na PdF
|
0,00 | 0,00 | Do the Early Birds Really Catch the Worm? Demystifying the Factor of Early Age in Language Learning
|
0,00 | 0,00 | Early Foreign Language Instruction in the Czech Republic in the Light of Empirical Research
|
0,00 | 0,00 | Early Foreign Language Instruction in the Czech Republic in the Light of Empirical Research
|
0,00 | 0,00 | Metody cizojazyčné výuky podporující princip autonomie žáka
|
2,34 | 4,68 | Raná výuka cizího jazyka
|
0,00 | 0,00 | Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
|
0,00 | 0,00 | The Age Factor and its Role in the Process of Foreign Language Learning and Teaching
|
0,00 | 0,00 | Course Design in an ELTE Study Programme
|
0,00 | 0,00 | Course Design in an ELTE Study Programme
|
0,00 | 0,00 | Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků
|
4,95 | 4,95 | Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties.
|
0,00 | 0,00 | Drama Techniques in Developing Foreign Language Speaking Skills in Learners with Specific Learning Difficulties
|
0,00 | 0,00 | Dramatické techniky v rozvoji cizojazyčného mluveného projevu u žáků se specifickými poruchami učení
|
1,21 | 2,42 | Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele
|
0,00 | 0,00 | Pregraduální příprava učitelů anglického jazyka na roli tvůrců kurikula
|
0,00 | 0,00 | Projektování cizojazyčné výuky v pregraduálním vzdělávání učitelů
|
0,56 | 2,26 | Specifické poruchy učení a výuka cizím jazykům v mezinárodním kontextu
|
0,00 | 0,00 | Task-Based Teacher Training Activities
|
0,00 | 0,00 | Studentská reflexe pedagogické praxe
|
5,85 | 11,70 | Výuka cizího jazyka v raném věku
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011