Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech
|
0,00 | 0,00 | Pětileté studium učitelství pro 1. stupeň ZŠ-zkušenosti a otazníky
|
15,60 | 46,80 | Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
|
0,00 | 0,00 | Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem
|
0,00 | 0,00 | Vytváření inkluzivního prostředí na prvním stupni základní školy a důsledky směřující k profesní přípravě budoucích učitelů
|
0,00 | 0,00 | Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
|
0,00 | 0,00 | Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu
|
0,00 | 0,00 | Komunikace jako prostředek sebeevaluace učitelů v inkluzivní škole
|
0,45 | 1,35 | Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech
|
0,00 | 0,00 | Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-vytváření školní kultury a klimatu podporujících inkluzi
|
0,00 | 0,00 | Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí
|
0,00 | 0,00 | Příprava učitelů na rozvíjení čtenářské gramotnosti
|
0,00 | 0,00 | Praktická zkouška jako součást státní závěrečné zkoušky učitelů primárního vzdělávání?
|
0,00 | 0,00 | Pojetí praktické přípravy ve studiu učitelství pro 1. stupeň ZŠ
|
23,40 | 46,80 | Kooperující učitel.
|
0,00 | 0,00 | Jaká kritéria jsou základem hodnocení studentů učitelství primární školy na pedagogických praxích?
|
0,00 | 0,00 | Reflexe praktické pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU
|
0,00 | 0,00 | Ein Modul für die Ausbildung von Primarlehrkräften
|
0,00 | 0,00 | Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
|
0,00 | 0,00 | Modul pedagogické přípravy učitele primární školy
|
0,00 | 0,00 | Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy
|
0,00 | 0,00 | Zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním vzdělávacím programu
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011