Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Podporuje prostředí základní školy v ČR zdraví vývoj dětské páteře ?
|
0,00 | 0,00 | The level of knowledge and skills of First Aid provision among pupils of the 8th grade of primary schools
|
0,00 | 0,00 | Možnosti prevence poruch příjmu potravy v rámci výuky oboru Výchova ke zdraví na Pedagogické fakulte v Brně v reflexi výzkumného šetření
|
0,00 | 0,00 | PĚT LET EXISTENCE OBORU VÝCHOVA KE ZDRAVÍ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERSITY
|
0,00 | 0,00 | Possibilities of primary prevention of addictions in conditions of primary and secondary school
|
0,00 | 0,00 | Minimální preventivní program jako účinný prostředek v boji se závislostmi na základních a středních školách v ČR
|
0,00 | 0,00 | THE LEVEL OF KNOWLEDGE AND SKILLS OF FIRST AID PROVISION AMONG PUPILS OF OF THE 8th GRADE SCHOOLS.
|
0,00 | 0,00 | Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření
|
0,00 | 0,00 | Sociální znevýhodnění chronicky nemocného žáka
|
0,00 | 0,00 | Sonda do znalostí první pomoci u studentů PdF MU - fotodokumentace výzkumu
|
14,04 | 28,08 | SCHOOL ENVIRONMENT QUALITY AND PUPILS WITH IMMUNE SYSTEM DISORDERS
|
0,00 | 0,00 | Problematika předmětu Výchova ke zdraví na základních školách
|
1,09 | 3,28 | TĚHOTENSTVÍ A KOUŘENÍ
|
0,00 | 0,00 | Sonda do znalostí první pomoci u studentů PdF MU
|
0,00 | 0,00 | Výuka první pomoci jako aktuální úkol oboru Výchova ke zdraví
|
0,00 | 0,00 | Allergic and Asthmatic Children in 21st Century School
|
0,00 | 0,00 | A Drug Scene at the Masaryk University Brno 10 Years after
|
0,00 | 0,00 | YEAST: AN APPROPRIATE MODEL FOR THE DETECTION OF CANCEROSTATICS
|
1,09 | 3,28 | ZNALOSTI A DOVEDNOSTI ŽÁKŮ 8. TŘÍD ZÁKLADNÍCH ŠKOL V POSKYTOVÁNÍ PRVNÍ POMOCI
|
0,00 | 0,00 | BIORYTMY A ZDRAVÍ PRO 21. STOLETÍ
|
0,00 | 0,00 | Biorytmy, jejich význam pro zdraví a jejich využití v pedagogickém procesu
|
0,00 | 0,00 | Basis of Health Teaching
|
0,00 | 0,00 | Vyhovuje klima současné školy žákům s narušenou obranyschopností organizmu?
|
0,42 | 0,42 | VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ JAKO OCHRANA PŘED VZNIKEM PATOLOGICKÝCH ZÁVISLOSTÍ
|
0,00 | 0,00 | A survey into basic school pupils´ lifestyle
|
0,00 | 0,00 | Alergici a astmatici ve škole 21. století.
|
0,00 | 0,00 | Aktuální stav výchovy ke zdraví v přípravě učitelů
|
0,00 | 0,00 | Aktuální stav výchovy ke zdraví v přípravě učitelů
|
0,00 | 0,00 | Amesův test jako metoda detekce rizikových látek - praktické cvičení pro studenty.
|
0,00 | 0,00 | KVALITA ŠKOLNÍHO PROSTŘEDÍ A ŽÁCI S PORUCHAMI IMUNITNÍHO SYSTÉMU
|
0,00 | 0,00 | Hodnocení aktivit primární protidrogové prevence studenty Masarykovy univerzity
|
0,00 | 0,00 | Health Education and Teaching Genetics at Elementary Schools
|
3,28 | 3,28 | KRÁTKÉ OHLÉDNUTÍ ZA HISTORIÍ A POHLED NA SOUČASNOST OBORU VÝCHOVA KE ZDRAVÍ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERSITY
|
0,00 | 0,00 | K problematice některých sociálně patologických jevů v našem základním školství
|
1,00 | 2,01 | K cílům a úkolům celoživotního vzdělávání učitelů vyučujících obory Výchova ke zdraví a Biologie v rámci oblasti Clověk a zdraví.
|
1,00 | 2,01 | K cílům a úkolům celoživotního vzdělávání učitelů vyučujících
|
0,00 | 0,00 | Implementation of Minimal preventive programme in primary and secondary school conditions
|
0,00 | 0,00 | IMUNITNÍ DEFICIENCE A PROSTŘEDÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLY
|
0,00 | 0,00 | Evaluation of the primary antidrug prevention of Masaryk University students
|
2,02 | 4,03 | Support of First Aid Teaching at the 1st Grade of Basic School
|
0,00 | 0,00 | Vybraná praktická cvičení z cytogenetiky ve výuce budoucích učitelů.
|
0,00 | 0,00 | Vybraná praktická cvičení z cytogenetiky ve výuce budoucích učitelů.
|
0,00 | 0,00 | Zdravá záda-nezbytný předpoklad zdravé výuky.
|
0,23 | 1,12 | Katedra rodinné výchovy a výchovy ke zdraví a integrační procesy ve výuce zdravovědných disciplín na pedagogické fakultě mu v Brně
|
2,24 | 6,72 | MODEL PRACTICAL in GENOTOXICITY and MUTAGENICITY TESTING for STUDENTS of the FoE in BRNO.
|
0,00 | 0,00 | METODY DETEKCE GENOTOXICKÝCH LÁTEK VE VÝUCE BUDOUCÍCH UČITELŮ NA PdF MU V BRNĚ
|
0,00 | 0,00 | Integrace aktivit v oblasti podpory zdraví do výukového procesu a odborné činnosti.
|
0,00 | 0,00 | PREVENCE NEGATIVNÍCH STRESŮ V ŽIVOTĚ DÍTĚTE VYUŽITÍM NOVÝCH POZNATKŮ MOLEKULÁRNÍ GENETIKY.
|
2,02 | 4,03 | "PROJECT ""MYSTERY OF HUMAN BODY"""
|
0,00 | 0,00 | PREVENCE NEGATIVNÍCH STRESŮ V ŽIVOT DÍTĚTE VYUŽITÍM NOVÝCH POZNATKŮ MOLEKULÁRNÍ GENETIKY
|
1,01 | 4,03 | Prevention of Problems with Spine at School
|
9,36 | 9,36 | The role of calmodulin in cell cycle.
|
0,00 | 0,00 | Geneze oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví na Pedagogické fakultě MU v Brně
|
0,00 | 0,00 | Historie a současnost katedry a oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.
|
0,00 | 0,00 | Informace o novém učebním textu vytvořeném na Katedře rodinné výchovy a vychovy ke zdraví PdF MU.
|
0,00 | 0,00 | PROBLEMATIKA VYBRANÝCH SEGMENTŮ ZPŮSOBU ŽIVOTA u ŽÁKŮ na 2.st. ZŠ.
|
0,00 | 0,00 | PARTICIPACE STUDENTA NA TVORBĚ INFORMAČNÍCH TEXTŮ PRO UČITELE, JE JEDNA Z FOREM, JAK ZKVALITNIT JEHO PROFESNÍ PŘÍPRAVU
|
0,00 | 0,00 | Na pomoc učiteli chronicky nemocného žáka
|
0,00 | 0,00 | Pohled studentů Masarykovy univerzity na primární prevenci patologických závislostí
|
0,00 | 0,00 | Návykové látky, jejich konzumace, postoje a názory studentů Masarykovy univerzity
|
0,00 | 0,00 | Pohled studentů Masarykovy univerzity na prevenci patologických závislostí
|
0,00 | 0,00 | Pohled studentů Masarykovy univerzity na prevenci patologických závislostí
|
0,00 | 0,00 | NADANÍ ŽÁCI A JEJICH VOLNÝ ČAS
|
0,00 | 0,00 | Návykové látky, jejich konzumace, postoje a názory studentů Masarykovy univerzity
|
0,38 | 1,91 | PARTICIPACE STUDENTA NA TVORBĚ INFORMAČNÍCH TEXTŮ PRO UČITELE, JE JEDNA Z FOREM, JAK ZKVALITNIT JEHO PROFESNÍ PŘÍPRAVU
|
0,00 | 0,00 | PODPORA NADANÝCH A MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH ŽÁKŮ V KLIMATU DNEŠNÍ ŠKOLY
|
0,00 | 0,00 | Nová skripta pro výuku Biologie člověka a Výchovu ke zdraví na Katedře rodinné výchovy a výchovy ke zdraví PdF MU
|
0,00 | 0,00 | MOŽNOSTI PRIMÁRNÍ PREVENCE ZÁVISLOSTÍ V PODMÍNKÁCH ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY
|
0,00 | 0,00 | MODERNI PERSPEKTIVY PRIMARNI PROTIDROGOVÉ PREVENCE
|
0,00 | 0,00 | Nadaní žáci a jejich volný čas
|
0,00 | 0,00 | Problematika primární protidrogové prevence
|
0,00 | 0,00 | Specifika komunikačních schopností nadaných žáků na ZŠ v JMK
|
0,00 | 0,00 | Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.
|
0,00 | 0,00 | Specifika komunikačních schopností nadaných žáků na základních školách v Jihomoravském kraji
|
0,00 | 0,00 | Specifika volnočasových aktivit nadaných a mimořádně nadaných žáků
|
0,86 | 2,58 | Specifika komunikačních schopností nadaných žáků na základních školách v Jihomoravském kraji
|
0,00 | 0,00 | Realizace Minimálního preventivního programu v podmínkách základní a střední školy
|
0,00 | 0,00 | Výzkumná sonda do školního prostředí z pohledu alergického dítěte
|
0,00 | 0,00 | Učitel, nadaný žák a jejich komunikace
|
0,00 | 0,00 | ÚROVEŇ ZNALOSTÍ A DOVEDNOSTÍ V POSKYTOVÁNÍ PRVNÍ POMOCI U ŽÁKŮ 8. TŘÍD ZÁKLADNÍCH ŠKOL
|
0,00 | 0,00 | Učitel, nadaný žák a jejich komunikace
|
1,56 | 4,68 | Učte děti o rizicích anorexie!
|
0,00 | 0,00 | Žáci druhého stupně základních škol v Brně a jejich informovanost o možných závislostech vznikajících na jídle
|
0,00 | 0,00 | Žáci druhého stupně základních škol v Brně a jejich informovanost o možných závislostech vznikajících na jídle
|
0,00 | 0,00 | Diabetický žák ve třídě-manuál pro učitele ZŠ
|
0,94 | 2,81 | Co vědí a jak se dívají na některé módní způsoby zdobení těla a jejich zdravotní rizika žáci druhého stupně základní školy
|
0,00 | 0,00 | Charakteristika klíčových momentů způsobu života žáků před vstupem na střední školu
|
0,00 | 0,00 | Diabetický žák ve třídě-manuál pro učitele ZŠ
|
2,02 | 4,03 | Drugs, Future Doctors and Pedagogues at Masaryk University
|
0,00 | 0,00 | Interakce učitele a studenta v předmětu Somatologie na katedře rodinné výchovy a výchovy ke zdraví Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity
|
0,00 | 0,00 | Genetika a zdraví
|
0,00 | 0,00 | Drogová scéna na MU po 10 letech
|
1,34 | 4,03 | Food Intake Disorders-Awarness and Prevention of Pupils of the Second School Year at Elementary Schools in Brno
|
0,00 | 0,00 | Existuje na našich základních školách stále ještě handicap ve výuce genetiky ?
|
0,00 | 0,00 | Diabetic Pupil in Class - Handbook for Elementary School Teachers
|
0,00 | 0,00 | Charakteristika komunikace rozumově nadaných žáků ve výchovně vzdělávacím procesu
|
0,00 | 0,00 | Drug Scene Analysis at the Masaryk University in Brno
|
0,00 | 0,00 | ALLERGIC AND ASTHMATIC CHILDREN IN 21th CENTURY SCHOOL
|
0,00 | 0,00 | Chronically ill pupil in the current school climate.
|
0,48 | 0,96 | Analýza drogové scény na Masarykově univerzitě
|
1,34 | 4,03 | The Knowledge of Pupils in the Second Grade of Primary School about Certain Ways of Decorating the Human Body and its Health Risks
|
0,26 | 0,78 | LIFESTYLE OF PRIMARY SCHOOL PUPILS
|
2,24 | 6,72 | LIFESTYLE OF PRIMARY SCHOOL PUPILS
|
0,00 | 0,00 | MOLEKULÁRNÍ GENETIKA SLOUŽÍ VÝCHOVĚ A UČITELSTVÍ (aneb příběh jednoho z lidských genů).
|
0,00 | 0,00 | Některé způsoby zdobení těla a jejich zdravotní rizika
|
0,00 | 0,00 | PŘÍPRAVA UČITELŮ V DEKÁDĚ VZDĚLÁVÁNÍ A VÝCHOVY K UDRŽITELNÉMU ROZVOJI V PŘEDMĚTU SOMATOLOGIE POMOCÍ NOVĚ KONCIPOVANÝCH SKRIPT.
|
0,50 | 1,50 | Teachers training in the decade of education and development within the subject somatology with the help of newly drawn up textbooks.
|
0,00 | 0,00 | Sonda do drogové scény na 2 fakultách MU
|
0,00 | 0,00 | Závěrečná zpráva o řešení grantu Id. č. Aa-1/06 Deskripce drogové scény na MU v Brně a návrh preventivních opatření. Etapa 2: Realizace deskriptivní dotazníkové studie na MU
|
0,94 | 2,81 | Znalosti o problematice poruch příjmu potravy a možnosti jejich prevence u žáků na 2. stupni pěti brněnských základních škol
|
0,00 | 0,00 | Výchova ke zdraví a výuka genetiky na základních školách
|
0,00 | 0,00 | Závěrečná zpráva o řešení fakultního grantu PdF MU: Sborník prací učitelů a studentů Katedry rodinné výchovy a výchovy ke zdraví II.
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011