Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 1,96 | 1,96 | Obsahová analýza plánované verze školního vzdělávacího programu z hlediska práce se sociálně znevýhodněnými skupinami
|
0,00 | 0,00 | Jak lze uchopit pedagogickou propedeutiku v kontextu sociální pedagogiky?
|
0,00 | 0,00 | Interaktivní divadlo jako předmět výzkumného šetření
|
0,00 | 0,00 | Interaktivní divadlo v kontextu pedagogického výzkumu
|
3,40 | 3,40 | Evaluace učebnic jako cesta k optimalizaci výchovně-vzdělávacího procesu
|
0,00 | 0,00 | Evaluace učebnic jako cesta k optimalizaci výchovně-vzdělávacího procesu
|
0,00 | 0,00 | Nástin předmětu historie sociální pedagogiky
|
0,00 | 0,00 | Návrh měření sémantické složky afektivních cílů kurikula zastoupených ve výkladovém didaktickém textu v učebnicích dějepisu
|
0,00 | 0,00 | Modifikace a analýza sémantických výzkumných metod v procesu evaluace učebnic dějepisu
|
0,00 | 0,00 | Sociální aspekty dějin pedagogiky
|
0,00 | 0,00 | Social pedagogy
|
3,34 | 46,80 | Pregraduate Teacher Training 2.
|
4,25 | 46,80 | Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu
|
0,00 | 0,00 | Učebnice pod lupou
|
7,93 | 7,93 | Analýza učebnic dějepisu pro ZŠ jako evaluační nástroj k zefektivnění kvality didaktických textů
|
0,00 | 0,00 | Analýza učebnic dějepisu pro ZŠ jako evaluační nástroj k zefektivnění kvality didaktických textů
|
11,70 | 11,70 | Zamyšlení nad problematikou metodiky výkladu dějin sociální pedagogiky
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011