Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech
|
15,60 | 46,80 | Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
|
0,00 | 0,00 | Studie ze školní pedagogiky
|
0,00 | 0,00 | Vytváření inkluzivního prostředí na prvním stupni základní školy a důsledky směřující k profesní přípravě budoucích učitelů
|
0,00 | 0,00 | Zjišťování výsledků přípravy studentů na projektovou výuku na PdF OU a PdF MU Brno za účelem zvyšování kvality jejich celkové profesní přípravy v rámci oboru učitelství 1. stupně
|
0,00 | 0,00 | Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu
|
0,00 | 0,00 | Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
|
0,00 | 0,00 | Komunikace jako prostředek sebeevaluace učitelů v inkluzivní škole
|
0,00 | 0,00 | Jaké podmínky deklarují školy svým žákům se zdravotním postižením ve školních vzdělávacích programech?
|
0,45 | 1,35 | Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech
|
0,00 | 0,00 | Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-vytváření školní kultury a klimatu podporujících inkluzi
|
0,00 | 0,00 | Kompetence studenta k projektové výuce a jejich sebeevaluace jako prostředek řízení kvality profesní přípravy
|
0,00 | 0,00 | Možnosti portfolia ve studijním oboru učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU v Brně a jeho hodnocení.
|
0,00 | 0,00 | Profesní příprava studentů učitelství ve vztahu k tvorbě a realizaci ŠVP
|
14,04 | 14,04 | Na co si dát pozor při tvorbě ŠVP?
|
0,00 | 0,00 | Podmínky pro vzdělávání a strategie výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
0,00 | 0,00 | NA CESTĚ K PROFESNÍ AUTONOMII ANEB JAK JE KONCIPOVÁNA PEDAGOGICKÁ SLOŽKA PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVY UČITELŮ 1. STUPNĚ ZŠ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MU
|
0,00 | 0,00 | Podpora rozvoje invence studentů a žáků prostřednictvím projektové výuky
|
3,34 | 46,80 | Pregraduate Teacher Training 2.
|
2,46 | 46,80 | Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu
|
2,46 | 46,80 | Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I.
|
2,46 | 46,80 | Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ
|
0,00 | 0,00 | Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
|
0,00 | 0,00 | Nárys proměn pedagogických disciplín v oboru učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU
|
0,00 | 0,00 | Obsahová struktura portfolia - volba nebo povinnost?
|
0,00 | 0,00 | Projekty a hodnotová výchova
|
0,00 | 0,00 | Students' Self-evaluation for Increasing the Quality of Students' Professional Training for Project Teaching and Their Own Realizations of Projects
|
0,00 | 0,00 | Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
|
11,70 | 11,70 | "Učitelé škol v nové roli ""tvůrců"" kurikula"
|
0,00 | 0,00 | Sebereflexe kompetencí studenta jako podpora zvyšování kvality profesní přípravy studentů na projektovou výuku a vlastní realizace projektů
|
46,80 | 46,80 | Tvorba školního vzdělávacího programu krok za krokem - s pedagogickým sborem
|
46,80 | 46,80 | Teorie a praxe projektové výuky
|
0,00 | 0,00 | Zabezpečení výuky žáků mimořádně nadaných ve školním vzdělávacím programu
|
0,00 | 0,00 | Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti
|
0,00 | 0,00 | Zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním vzdělávacím programu
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011