Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,35 | 0,35 | Mimoškolní edukátoři
|
0,00 | 0,00 | Teachers in the late stage of their career: on the methodology of the research and its first results
|
0,48 | 0,48 | Psychologická příprava ve službách školní praxe
|
0,00 | 0,00 | The Self-Concept of Late-Career Teachers: Inspiration for School Leadership.
|
0,00 | 0,00 | Role školy v profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - případové studie
|
0,00 | 0,00 | The role of basic school in vocational guidance for pupils: On the situation in the Czech republic
|
0,00 | 0,00 | Vratké mosty porozumění. O učitelích dvou generací.
|
0,00 | 0,00 | Vliv věku na výkon profese učitele. Specifické strategie zvládání handicapu věku
|
0,00 | 0,00 | Emoce v procesu profesní orientace: komparace případových studií žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
0,00 | 0,00 | Osobnost učitele a rezistence vůči změně
|
0,00 | 0,00 | Škola - přirozené místo pro profesionální rozvoj učitelů?
|
9,36 | 9,36 | Psychologické aspekty profesionálního rozvoje učitelů: rezistence vůči změně
|
0,00 | 0,00 | Poznatky výzkumů pro praxi vedení škol. Zkušenosti z projektu Profile.
|
46,80 | 46,80 | Cesty dalšího vzdělávání učitelů
|
0,00 | 0,00 | K některým otázkám vzdělávání trenérů
|
0,00 | 0,00 | Motivace učitelů v pozdní fázi kariéry
|
0,00 | 0,00 | Osobnost trenéra: k některým profesním požadavkům
|
0,00 | 0,00 | Motivation in late-career teachers.
|
0,00 | 0,00 | Netradiční role učitele. O situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi.
|
0,00 | 0,00 | Podpora zaměření žáků k technickým oborům a řemeslům
|
0,00 | 0,00 | Okolnosti volby trenérské profese
|
0,00 | 0,00 | O čem, jak a s kým v osobnostním rozvoji
|
0,00 | 0,00 | The role of basic schools in vocational guidance for pupils: on the situation in the Czech Republic
|
0,00 | 0,00 | The role of basic schools in vocational guidance for pupils: on the situation in the Czech Republic
|
12,00 | 12,00 | Školní psychologie v České republice po roce 1989
|
0,63 | 1,27 | Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních škol
|
5,71 | 5,71 | Work and preparing young people for the world of work
|
0,00 | 0,00 | Climate in the school: ways of co-operation of teachers and school psychologists
|
0,00 | 0,00 | Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence
|
0,00 | 0,00 | Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence
|
0,00 | 0,00 | Cesta k trenérství
|
0,00 | 0,00 | Klima ve škole: možnosti spolupráce učitelů a školních psychoogů
|
0,00 | 0,00 | Možnosti podpory technického zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
0,00 | 0,00 | Nauczyciele kończacy kariere zawodowa
|
0,00 | 0,00 | Osobnostní příprava studentů pedagogických oborů
|
0,00 | 0,00 | Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pro obory technického charakteru a řemesla
|
5,85 | 11,70 | Podpora zaměření žáků k technickým oborům a řemeslům.
|
0,00 | 0,00 | Trenér a jeho cesta k profesi
|
0,00 | 0,00 | Vybrané problémy vzdělávání trenérů
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011