Maňák Josef ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,12 0,25 Kurikulum
0,35 0,35 Materiální didaktické prostředky
0,30 0,30 Pedagogická teorie a vzdělávací praxe
1,69 3,38 Výukové metody jako předmět výzkumu
1,68 1,68 Vzdělávání ve společnosti vědění
2,68 5,36 Aktuální problémy vzdělávání
11,70 46,80 Výzkum výuky: tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody
0,00 0,00 Základy školní pedagogiky
11,70 35,10 Kurikulm v současné škole
0,00 0,00 Healthcare enters into the curriculum
0,00 0,00 Funkce učebnice v moderní škole
0,15 0,30 Formy a metody výuky
6,72 6,72 Viry ve výchově
0,00 0,00 Zpráva ze semináře Orientace české základní školy (20.10.2005)
0,00 0,00 Zpráva ze semináře Orientace české základní školy (20.10.2005)
23,40 46,80 Orientace české základní školy
0,00 0,00 Pohled učitelské a neučitelské veřejnosti na ZŠ
6,72 6,72 Educational viruses
0,00 0,00 Hledání orientace moderní základní školy
0,00 0,00 Model tvorby kurikula všeobecného vzdělávání
0,00 0,00 Model tvorby kurikula všeobecného vzdělávání
23,40 46,80 Problémy kurikula české základní školy
0,00 0,00 Některé problémy výzkumu kurikula
0,00 0,00 Učitel a kurikulum
0,00 0,00 Aktuální problémy kurikula
4,25 46,80 Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu
6,72 6,72 DOES A DANGER OF PEDAGOGICAL ERGOGENICS THREATEN US? IS THERE A THREAT OF PEDAGOGICAL ERGOGENICS?
0,00 0,00 Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
0,15 0,30 Cíle výchovy a vzdělávání
11,70 11,70 Modelování kurikula
11,70 11,70 Kurikulum a hodnoty
0,00 0,00 K charakteristice absolventa základní školy
0,00 0,00 Učebnice jako kurikulární projekt
0,00 0,00 Učebnice pod lupou
Back
(c) Michal Bulant, 2011