Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Poradenství jako úspěšný předpoklad předprofesní přípravy žáků s tělesným postižením v základních školách
|
2,92 | 2,92 | Příklady polohování, přenášení a nošení jedinců s hybným postižením.
|
11,70 | 11,70 | Progresivní svalová dystrofie Duchenneova typu - DMD
|
2,20 | 2,20 | Výchova a vzdělávání dětí a žáků s autismem
|
0,00 | 0,00 | Komunikační bariéry žáků s tělesným postižením
|
0,00 | 0,00 | Komunikace u jedinců s těžkým zdravotním postižením
|
1,65 | 1,65 | Komunikační bariéry žáků s tělesným postižením
|
5,85 | 11,70 | Extrakt z výzkumu z oblasti vzdělávání pracovníků rané intervence v České republice
|
0,00 | 0,00 | Metody práce u jedinců s těžkým postižením a více vadami
|
0,00 | 0,00 | Předprofesní a profesní příprava zdravotně postižených
|
6,30 | 6,30 | Rozvoj v oblasti grafomotoriky, jemné motoriky, hrubé motoriky.
|
5,92 | 5,92 | Profesní poradenství
|
2,70 | 2,70 | "Grafomotorika |
3,69 | 3,69 | Důležité prostředky v předškolního vzdělávání.
|
3,37 | 3,37 | Pedagogické poradenství a intervence
|
0,00 | 0,00 | Pedagogicko- psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
|
23,40 | 46,80 | Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením
|
0,00 | 0,00 | Didaktické zvláštnosti ve vyučování u integrovaných tělesně postižených žáků
|
46,80 | 46,80 | Analýza současného stavu inkluztivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.
|
0,00 | 0,00 | Aspekty socializace osob s tělesným postižením.
|
0,00 | 0,00 | Pohyb a možné důsledky při organickém poškození CNS
|
46,80 | 46,80 | Somatopedie. Texty k distančnímu vzdělávání
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011