Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Multicultural Aspects in the Activities of a Czech Primary School Class Teacher
|
0,30 | 0,30 | Rodina jako edukační prostředí
|
0,00 | 0,00 | Východiska pro práci učitelů ve třídách s žáky různých etnik
|
0,00 | 0,00 | Chování žáků jako edukační problém
|
1,22 | 1,22 | Kompetencje absolwentów studiów nauczycielskich do współpracy z rodzicami uczniów
|
0,62 | 1,23 | Faktory ovlivňující náročnost práce třídního učitele na základní a střední škole
|
0,00 | 0,00 | Trends in Relations between the School and the Family in the Czech Republic
|
0,00 | 0,00 | Výchovné působení školy
|
0,00 | 0,00 | Tendence ve vztazích mezi školou a rodinou v České republice
|
0,00 | 0,00 | Impulsy pro partnerskou spolupráci školy s rodinou (učitele s rodiči žáků)
|
0,00 | 0,00 | Náměty pro pedagogickou praxi studentů učitelství zaměřené na spolupráci učitele s rodiči žáků.
|
0,00 | 0,00 | Rodina jako výchovný činitel
|
0,00 | 0,00 | Srovnání funkcí třídního učitele v českém a francouzském školském systému
|
0,00 | 0,00 | Problém kázně a svobody ve výchově
|
0,00 | 0,00 | Problém kázně a svobody ve výchově
|
46,80 | 46,80 | (ed.) Studie z teorie a metodiky výchovy II.
|
0,00 | 0,00 | Dopravní výchova v rámci rodinné výchovy
|
0,00 | 0,00 | Činnosti třídního učitele z pohledu vedení škol
|
0,00 | 0,00 | Poznámky k výchovným činnostem třídních učitelů ve třídách s žáky různých etnik
|
0,00 | 0,00 | Rodinné prostředí žáků v současných edukačních souvislostech
|
0,00 | 0,00 | Socio-health aspects in form teachers activities and its appreciation by pupils
|
0,00 | 0,00 | Socio-health aspects in form teachers activities and its appreciation by pupils
|
0,00 | 0,00 | The selected chapters of theory and methodology of education.
|
3,34 | 46,80 | Pregraduate Teacher Training 2.
|
0,76 | 1,52 | Třídní učitel z pohledu svých žáků
|
0,00 | 0,00 | Třídní učitel jako integrující, koordinující a kooperující výchovný činitel
|
0,00 | 0,00 | Axiologická dimenze v koncepci teorie a metodiky výchovy
|
3,36 | 6,72 | Class teachers' views on the methods to influence pupils' health.
|
0,00 | 0,00 | Edukační otázky v práci třídního učitele
|
0,00 | 0,00 | Home education (home schooling) as a social and pedagogical phenomenon in potential support of healthy development of the child
|
0,00 | 0,00 | Comparation of opinions of teachers, parents and pupils about social health aspects of form teacher activities
|
0,00 | 0,00 | Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí
|
0,00 | 0,00 | Jak posuzují učitelé funkci třídního učitele
|
0,00 | 0,00 | Souvislá pedagogická praxe jako příležitost pro přípravu studentů na výchovné činnosti třídního učitele
|
3,36 | 6,72 | The Support of the Health of pupils by the activities of the Class-Teacher
|
0,00 | 0,00 | Welche Erwartungen haben die Eltern an die Klassenlehrer ihrer Kinder
|
0,00 | 0,00 | Zmiany w strategii wychowania we wspólczesnej czeskiej szkole
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011