Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,30 | 0,30 | Mediální pedagogika
|
0,00 | 0,00 | Učitelé a technologie. Mezi tradičním a moderním pojetím
|
11,70 | 11,70 | Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy
|
7,02 | 14,04 | Vzdělávací potřeby ve vztahu k účasti na vzdělávání dospělých
|
5,85 | 11,70 | Jak zkoumat ICT v každodenní práci učitele aneb videostudie jako kvalitativní metoda
|
5,85 | 11,70 | ICT v rukou českých učitelů
|
0,00 | 0,00 | Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu: Rodinná socializace dětského televizního diváctví
|
11,70 | 11,70 | Podoby pedagogické komunikace v české škole: intencionální a iluzivní dialog
|
0,00 | 0,00 | Educational Needs of Adults in the Czech Republic
|
11,70 | 11,70 | Mediální výchova v rodinách předškoláků
|
0,00 | 0,00 | ICT očima učitelů
|
0,00 | 0,00 | Motivace a bariéry ve vzdělávání dospělých
|
3,73 | 3,73 | Rodinné vzdělávání dospělých jako součást celoživotního učení
|
11,70 | 11,70 | Chtějí se rodiče učit? Rodinné a rodičovské vzdělávání očima potenciálních účastníků.
|
46,80 | 46,80 | Děti a rodiče před televizí. Rodinná socializace dětského televizního diváctví.
|
2,34 | 4,68 | ICT očima učitelů
|
0,00 | 0,00 | ICT a moc před tabulí
|
0,00 | 0,00 | ICT v přípravě na výuku
|
11,70 | 11,70 | Co víme o výukovém dialogu?
|
7,02 | 14,04 | Jak pracují dnešní učitelé s ICT?
|
0,00 | 0,00 | Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. E-learningový kurz
|
0,00 | 0,00 | Jak se vyznat v babylonské krajině? Kritéria kvality kvalitativního výzkumu
|
0,00 | 0,00 | Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce?
|
23,40 | 46,80 | Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry
|
0,00 | 0,00 | V tahu nebo pod tlakem? Motivy vedoucí k užívání ICT v práci učitele.
|
0,00 | 0,00 | Učební materiály pro kvalitativní výzkum v pedagogice
|
0,16 | 0,16 | The Sociology of Childhood in the Czech Republic
|
11,70 | 11,70 | Rodinné vzdělávání jako součást celoživotního učení
|
0,00 | 0,00 | Studentský výzkum jako nástroj poznání pedagogické reality
|
1,42 | 1,42 | Vyprávění o mateřství jako heroický epos
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011