Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Možnosti standardizace ve veřejném sektoru
|
2,19 | 4,39 | Metody řízení veřejných výdajů
|
0,00 | 0,00 | MOŽNOSTI STANDARDIZACE PROTIPOVODŇOVÝCH OPATŘENÍ
|
1,32 | 2,63 | Rozpočty veřejné správy
|
0,00 | 0,00 | Alternativní modely financování dopadů živelních pohrom z pohledu veřejné správy
|
0,00 | 0,00 | Výsledky dotazníkového výzkumu Využívání nových nástrojů a metod řízení v územních samosprávných celcích v Jihomoravském kraji
|
0,00 | 0,00 | Výsledky dotazníkového výzkumu „Využívání nových nástrojů a metod řízení v územních samosprávných celcích v Jihomoravském kraji“
|
0,00 | 0,00 | "Výsledky dotazníkového výzkumu ""Využívání nových nástrojů a metod řízení v územních samosprávných celcích v Jihomoravském kraji"""
|
3,66 | 7,31 | Finanční systém krajské samosprávy
|
0,00 | 0,00 | Státní pokladna
|
0,00 | 0,00 | Vzdělávání úředníků územních samosprávných celků v problematice krizového řízení
|
0,00 | 0,00 | Možnosti využití místních částí pro zvýšení demokratičnosti v samosprávě a pro podporu sdružování v samosprávě
|
0,00 | 0,00 | Podíl ESF MU na vzdělávání pracovníků veřejné správy v problematice mimořádných událostí a krizových stavů
|
0,00 | 0,00 | Partnerství krajské samosprávy JMK s podnikatelskou samosprávou
|
0,00 | 0,00 | Podíl ESF MU na vzdělávání pracovníků veřejné správy v problematice mimořádných událostí a krizových stavů
|
0,00 | 0,00 | Podíl ESF MU na vzdělávání pracovníků veřejné správy v problematice mimořádných událostí a krizových stavů
|
0,00 | 0,00 | Spolupráce územní veřejné správy s podnikatelskou komunitou
|
0,00 | 0,00 | Dobrovolné svazky obcí jako faktor zvyšování efektivnosti územní veřejné správy
|
0,00 | 0,00 | Hospodářská komora a veřejná správa v Jihomoravském kraji
|
0,00 | 0,00 | Funkce státní pokladny
|
23,40 | 23,40 | Financování rozvojových strategií územním rozpočtem
|
0,00 | 0,00 | Institucionální zázemí pro strategické řízení lidských zdrojů v JMK a komunikace mezi aktéry
|
0,00 | 0,00 | Institucionální zázemí pro strategické řízení rozvoje lidských zdrojů v JMK a komunikace mezi aktéry
|
0,00 | 0,00 | Institucionální zázemí pro strategické řízení lidských zdrojů v JMK a komunikace mezi aktéry
|
1,80 | 10,80 | Management regionální a místní správy: metodický text
|
1,80 | 12,60 | Management regionální a místní správy: metodický text
|
0,00 | 0,00 | Možnosti využití metody PPP v oblasti krizového řízení
|
0,00 | 0,00 | Standardizace v oblasti krizového řízení
|
0,00 | 0,00 | Řízení veřejných výdajů krajské samosprávy
|
4,33 | 4,33 | Vývoj českých veřejných financí v souvislosti s přistoupením ČR do eurozóny
|
0,00 | 0,00 | VYUŽITÍ METODY KARTOGRAFICKÉ VIZUALIZACE PRO HODNOCENÍ ALOKACE ZDROJŮ V KRIZOVÉM ŘÍZENÍ
|
0,00 | 0,00 | Fondy živelních pohrom
|
0,00 | 0,00 | Financování katastrofických rizik jako globální problém
|
0,00 | 0,00 | Reforma veřejné správy a role obcí s rozšířenou působností na příkladu obcí Jihomoravského kraje
|
0,00 | 0,00 | Role veřejné správy a vysokých škol v procesu rozvoje lidských zdrojů
|
0,00 | 0,00 | Role veřejné správy a vysokých škol v procesu rozvoje lidských zdrojů - fenomén konkurenceschopnosti
|
8,00 | 8,00 | Veřejné finance
|
0,00 | 0,00 | Role veřejné správy a vysokých škol v procesu rozvoje lidských zdrojů
|
0,00 | 0,00 | Analýza municipálního rozpočtu
|
0,00 | 0,00 | Analýza municipálního rozpočtu
|
1,14 | 2,29 | Building Fiscal Capacities in the Czech Republic
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011