Tomášková Eva ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Market Orientation as an Instrument for Increasing of Competitiveness
0,65 0,65 Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
0,58 0,58 Relationship with stakeholders
0,00 0,00 Význam doprovodných služeb v průmyslu
0,74 0,74 Význam doprovodných služeb v řízení vztahů se zákazníky
0,00 0,00 Barriers of Application Market Orientation Approach at Firms
0,00 0,00 Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem
0,00 0,00 Impact of market orientation on business performance. Empirical research of mechanical engineering industry in the Czech Republic
0,00 0,00 Impact of market orientation on business performance. Empirical research of mechanical engineering industry in the Czech Republic
0,71 0,71 Key aspects of market orientation in Czech hi-tech firms
0,00 0,00 Internal Barriers of Application Market Orientation
0,00 0,00 External Barriers of Market Orientation in the Czech Republic
0,00 0,00 Economic Crisis and the Czech Republic
0,00 0,00 Impacts of Law in Economic Freedom in the Czech Republic
0,00 0,00 Ekonomická svoboda v ČR
0,00 0,00 Implications of the law in doing business in the Czech Republic and Romania
0,00 0,00 MARKET ORIENTATION AT HI-TECH COMPANIES: RESULTS OF PRELIMINARY RESEARCH
0,00 0,00 Přínosy modulové výuky
0,00 0,00 Rozvoj vztahů se stakeholdery u malých a středních podniků
0,00 0,00 Tax Evasion in the Czech Republic
0,00 0,00 Způsoby propagace u SME
0,00 0,00 Výuka ekonomických předmětů a managementu na právnických fakultách v zahraničí
0,00 0,00 Veřejný zájem v podnikání
0,00 0,00 Developmnet of model of market orientation
0,00 0,00 Interakce práva, ekonomie a managementu
0,00 0,00 Financování krajů a obcí
0,00 0,00 Harmonizace účetních výkazů
0,00 0,00 Ekonomické aspekty regulace monopolu
0,00 0,00 The Current Methods of Measurement of Market Orientation
14,04 14,04 Customer Services - Advantage for Better Access at Retail Markets
0,00 0,00 The Current Models of Market Orientation
0,00 0,00 Czech Agriculture within EU Integration
0,00 0,00 The Current Methods of Measurement of Market Orientation
0,00 0,00 Barriers Elimination of Implementation of Market Orientation in the Czech Republic
7,80 7,80 Doprovodné služby - konkurenční výhoda?
0,00 0,00 Marketing služeb - trendy v doprovodných službách
14,04 14,04 The Method of Measuring Market Orientation
0,00 0,00 Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?
0,00 0,00 The Method of Measuring Market Orientation
0,00 0,00 Marketing Communication of Small and Medium Enterprises
0,00 0,00 Modely vývoje tržní orientace
0,00 0,00 MARKET ORIENTATION IN HI-TECH FIRMS
6,72 6,72 Market Orientation and Business Performance
6,72 6,72 Tržní orientace a podnikový výkon
0,00 0,00 Tržní orientace u hi-tech firem
0,00 0,00 Vztahy malých a středních podniků se stakeholdery
0,00 0,00 Zhodnocení úrovně seminárních prací studentů 1. ročníku
Back
(c) Michal Bulant, 2011