Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 4,68 | 4,68 | Monopol a konkurence na železnici
|
9,36 | 9,36 | Applying the life cycle theory: the rise and fall of railways
|
0,00 | 0,00 | The impact of population age structure on the economy
|
0,00 | 0,00 | Faktory konkurenceschopnosti
|
0,00 | 0,00 | Je populační stárnutí ekonomickou hrozbou?
|
0,00 | 0,00 | Kvantifikace objemu státních dotací do železniční dopravy v ČR
|
0,00 | 0,00 | Demografie české důchodové reformy
|
0,00 | 0,00 | Finanční analýza celkových nákladů osobní železniční dopravy v ČR
|
0,00 | 0,00 | Ekonomické aspekty železniční dopravy
|
0,00 | 0,00 | Demografické aspekty konkurenceschopnosti
|
0,00 | 0,00 | Hospodářská politika ve stárnoucí společnosti
|
0,00 | 0,00 | Konkurenceschopnost a věková skladba populace
|
4,68 | 4,68 | Je stárnutí populace výzvou pro hospodářskou politiku?
|
0,00 | 0,00 | Konkurence na železnici
|
0,00 | 0,00 | Long-term Strucutral Decline of Railways
|
0,00 | 0,00 | Možnosti a meze konkurence na české železnici
|
0,00 | 0,00 | Vliv populační skladby na hospodářství
|
0,00 | 0,00 | Vývoj konkurence a regulace na britských železnicích
|
0,00 | 0,00 | Faktory konkurenceschopnosti
|
0,00 | 0,00 | Evropské železnice na počátku 21. století
|
0,00 | 0,00 | Evrospká železniční restrukturalizace - Británie, Francie, Německo
|
0,00 | 0,00 | European Railway Restructuring - Britain, Germany, France
|
0,00 | 0,00 | Faktory konkurenceschopnosti v zemích 10CE
|
5,85 | 23,40 | Železniční doprava - institucionální postavení, hospodářská politika a ekonomická teorie
|
0,00 | 0,00 | Analýza financování železniční dopravy v České a Slovenské republice
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011