Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 5,85 | 46,80 | Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008)
|
5,20 | 5,20 | STRATEGIE UČENÍ: VÝZKUMNÉ OBLASTI, PŘÍSTUPY A METODY
|
11,70 | 11,70 | Srovnání používání strategií učení cizímu jazyku u studentů osmiletých a čtyřletých gymnáziích
|
1,04 | 3,12 | Výzkum výuky: vymezení pojmu
|
2,68 | 5,36 | Aktuální problémy vzdělávání
|
11,70 | 46,80 | Výzkum výuky: tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody
|
0,00 | 0,00 | Charakteristiky a vývojové trendy základního vzdělávání v zemích EU a v ČR
|
0,00 | 0,00 | Strategie učení cizímu jazyku jako součást kurikula lingvodidaktické přípravy studentů učitelství cizích jazyků
|
0,00 | 0,00 | STRATEGIE UČENÍ CIZÍMU JAZYKU
|
0,00 | 0,00 | Zpráva ze semináře Orientace české základní školy (20.10.2005)
|
0,00 | 0,00 | Zpráva ze semináře Orientace české základní školy (20.10.2005)
|
1,05 | 1,05 | Kvantitativní výzkum.
|
0,00 | 0,00 | Nová struktura kurikulárních dokumentů v ČR
|
0,35 | 0,70 | Interakční analýza.
|
0,00 | 0,00 | Jak se brněnští gymnazisté učí cizí jazyky? Jaké strategie učení používají? Které strategie jsou z hlediska vzdělávacích výsledků nejefektivnější?
|
0,00 | 0,00 | Pracovní motivace z hlediska řízení v podmínkách školy
|
0,00 | 0,00 | Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání.
|
0,00 | 0,00 | Předběžný návrh empirické klasifikace strategií učení cizímu jazyku
|
1,05 | 1,05 | Efekt bumerangový. Efekt Galatea. Efekt Golem. Efekt haló. Efekt novosti. Efekt placebo. Efekt Pygmalion. Efekt sociální žádoucnosti. Efekt zmírňování. Logická chyba posouzení. Položka.
|
0,00 | 0,00 | Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku.
|
0,00 | 0,00 | Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu)
|
0,00 | 0,00 | Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku (zpráva z výzkumu).
|
0,00 | 0,00 | Charakteristiky a vývojové trendy školství a vzdělávání v zemích Evropské unie.
|
0,00 | 0,00 | Metody empirického výzkumu strategií učení (cizímu jazyku)
|
0,00 | 0,00 | Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.
|
0,00 | 0,00 | Organizační formy, fáze výuky, učivo a rozvíjené dovednosti v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení (zpráva z výzkumu)
|
0,00 | 0,00 | MPMP071 Moderní pedagogika
|
0,00 | 0,00 | Metodologická stránka doktorských projektů oboru Pedagogika.Pohled na projekty ze Semináře studentů 1. a 2. ročníku doktorského studijního programu na PdF MU
|
0,00 | 0,00 | Reproduction of Gender Stereotypes in Teaching (design a východiska výzkumu)
|
0,00 | 0,00 | Videostudie zum Englischunterricht in der Tschechischen Republik
|
0,00 | 0,00 | Assessing the use of foreign language learning strategies and their effectiveness at the upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic
|
1,95 | 11,70 | CPV videostudie anglického jazyka: sběr dat a zamýšlené analýzy
|
0,00 | 0,00 | Testování modelu vysvětlujícího známku z cizího jazyka pomocí strategií učení: multinomiální logistická regrese
|
11,70 | 11,70 | Strategie učení v kurikulu všeobecného vzdělávání
|
46,80 | 46,80 | STRATEGIE UČENÍ CIZÍMU JAZYKU. Výsledky výzkumu používání a efektivity strategií na gymnáziích.
|
0,00 | 0,00 | Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace
|
0,00 | 0,00 | Úvodní slovo k rubrice Porada o nápravě věcí (téma učení)
|
0,00 | 0,00 | Úvod do pedagogiky
|
0,00 | 0,00 | Vliv používání e-materiálů a snížení kontaktní výuky na studijní úspěšnost. Evaluace e-materiálů a předmětu podporovaného e-learningovým prostředím is.muni (zpráva z výzkumu, evaluační případová studie)
|
0,00 | 0,00 | Workshopy a konference Quantitative Methods in the Social Sciences, European Science Foundation (2003 až 2007)
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011