Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním
|
11,70 | 11,70 | Škola pro všechny - vyhledávání žáků v riziku poruch chování ve školním prostředí
|
0,98 | 1,96 | Strategie intervence u dětí v dětských domovech
|
0,00 | 0,00 | Behaviour Disorders
|
0,00 | 0,00 | Chování žáků jako edukační problém
|
2,34 | 2,34 | Changes and trends in education in the Czech Republic
|
46,80 | 46,80 | Kapitoly etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti
|
0,00 | 0,00 | Enforcing competencies in children with the risk of behavioral disorder in conditions of childrens home and practical primary boarding school.
|
1,94 | 3,88 | Inclusive Education as a Factor of Socialization of the Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Perspective
|
1,04 | 2,09 | Inkluzivní vzdělávání jako faktor socializace dětí se sociálním znevýhodněním
|
1,94 | 3,88 | Institutional Care Home Based Strategies for Intervention.
|
0,00 | 0,00 | Kázeňská politika školy
|
3,12 | 3,12 | Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere
|
2,50 | 2,50 | Equality in the classroom practice
|
0,00 | 0,00 | Interventions
|
0,00 | 0,00 | Pedagogical Roots to Inclusion
|
0,00 | 0,00 | Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování
|
2,96 | 2,96 | "Postoje žáků základních škol k prostředí školy |
0,00 | 0,00 | "Quality of school life from the pupils´ perspective |
1,81 | 1,81 | Problematika spolupráce školy a policie při šetření delikvence dětí a mladistvých.
|
1,42 | 1,42 | (Speciální) vzdělávací potřeby žáků v riziku a s poruchami chování a kvalita vzdělávání
|
46,80 | 46,80 | Úvod do etopedie
|
0,00 | 0,00 | Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
|
1,36 | 1,36 | Interconnectendess in Systems
|
0,00 | 0,00 | Dramatická výchova jako komunikační most v procesu prevence a intervence u dětí v riziku poruch chování
|
0,00 | 0,00 | Dramatická výchova v konceptu inkluzivní edukace.
|
4,47 | 4,47 | At Risk Pupils Attitudes Towards the School Enviroment
|
2,04 | 2,04 | Vernetzung in Systemen
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011