1. Napište program, který se zadanou přesností hledá přibližné řešení rovnice f(x) = 0 pomocí metody půlení intervalu.

2. Napište program, který se zadanou přesností hledá přibližné řešení rovnice f(x) = 0 pomocí metody regula falsi.

3. Napište program, který se zadanou přesností hledá přibližné řešení rovnice f(x) = 0 pomocí metody sečen.

4. Napište program, který se zadanou přesností hledá přibližné řešení rovnice f(x) = 0 pomocí Newtonovy metody.

5. Napište program, který se zadanou přesností hledá přibližné řešení rovnice f(x) = 0 pomocí Steffensonovy metody.

6. Napište program, který se zadanou přesností hledá přibližné řešení rovnice g(x) = x pomocí iterační metody pevného bodu.

7. Napište program, který se zadanou přesností hledá přibližné řešení rovnice f(x) = 0 pomocí Mullerovy metody.

8. Napište program, který řeší systém lineárních rovnic pomocí Gaussovy eliminace, přičemž používá částečnou pivotáž.

9. Napište program, který řeší systém lineárních rovnic pomocí Gaussovy eliminace, přičemž používá úplnou pivotáž.

10. Napište program, který se snaží najít všechny kořeny polynomu. K tomu používá Newtonovu metodu a Hornerovo schéma pro eliminaci již nalezených kořenů. (pro dvojici)

11. Napište program, který počítá derivace polynomu v daném bodě pomocí Hornerova schématu.