1. Napište program, který proloží zadané body [x_{i}, f_{i}] Lagrangeovým interpolačním polynomem.

2. Napište program, který sestrojí Aitkenovo a Nevillovo schéma.

3. Napište program, který sestrojí pro zadané hodnoty Hermiteův interpolační polynom.

4. Napište program, který hledá přibližné řešení rovnice f(x) = 0 pomocí inverzní interpolace.

5. Napište program, který pro zadané body [x_{i}, f_{i}] spočítá a vykreslí derivaci f′(x) v lib. bodě x.

6. Napište program, který pro zadanou funkci f(x) spočítá integrál ∫_{−1}^{1} f(x)dx pomocí Gaussovy-Legendrovy formule.

7. Napište program, který pro zadanou funkci f(x) spočítá integrál ∫_{−1}^{1} \frac{f(x)}{\sqrt{1−x^{2}}} dx pomocí Gaussovy-Čebyševovy formule.

8. Napište program, který pro zadanou funkci f(x) spočítá integrál ∫_{0}^{∞} e^{−x}f(x)dx pomocí Gaussovy- Laguerrovy formule.

9. Napište program, který pro zadanou funkci f(x) spočítá integrál ∫_{−∞}^{∞} e^{−x^{2}}f(x)dx pomocí Gaussovy- Hermiteovy formule.

10. Napište program, který pro zadanou funkci f(x) spočítá integrál ∫_{a}^{b} f(x)dx pomocí složeného Simpsonova pravidla.

11. Napište program, který pro zadanou funkci f(x) spočítá integrál ∫_{a}^{b} f(x)dx pomocí Rombergovy kvadraturní formule.